mandag den 25. marts 2013

UGLER



Forfatter: Karin

Er vild med ugler - og igår fik jeg lige lidt flere til samlingen. Min mor havde været på loppemarked og købt en mindre uglesamling.
Jeg fik lov at få nogle af dem, og de er jo bare for søde.
De to mørke er små skrin og den lille hvide ugle på bøgerne er jeg bare helt vild med.
Super dejligt når man samler på noget bestemt, at folk så køber til en. Det er min mor bare rigtig god til, og har altid været. Selv da jeg i mine unge år!!! samlede på klistermærker, brevpapir og nøgleringe, købte hun altid til mig når hun så noget nyt, jeg ikke havde i samlingen.
Kommer helt sikkert noget mere om min uglesamling herinde senere. Både billeder af dem og af et skab jeg går med i tankerne. Min samling er jo ved at være så stor at den er vokset ud af min amagerhylde, hvor de indtil nu har haft hjemsted. Så næste tanke et skab?? Ved ikke om det bliver for meget. Men nu ser jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...