fredag den 22. marts 2013

En ballon nederdel til fest


 
 
Forfatter: Heidi
 
 
Vi skal til min svigerfars 60 års fødselsdag i April. Jeg har derfor syet et sødt lille sæt til Emilia som hun skal have på til festen.
Egentlig ville jeg bare sy en ballon nederdel efter den super nemme DIY fra hende her, men da den hurtigt var lavet synes jeg egentlig det kunne være sjovt og fint lige at lave en matchende body. :)
 
Det gode ved at jeg ofte finder stof i genbrugs butikkerne er at nederdelen f.eks. kun har kostet maks 10 kr at lave da alt stoffet inklusiv ribben er fundet i en genbrugs butik. :)

Jersey stoffet til bodyen er fundet hos Malika og Rosa.

Billederne er taget om aftenen og derfor ikke særlig gode. Jeg ligger dog nok lige et billede ind når Emilia skal have tøjet på. Jeg mangler dog lige at sætte trykknapper i bodyen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...