mandag den 18. marts 2013

Smykke forvandling

 
 
Forfatter: Heidi
 
Karin havde fødselsdag i går og hele familien var gået sammen om at hun skulle have en shoppedag i fødselsdagsgave. Så Karin, vores anden søster og jeg skal ud og shoppe til hende en dag i April hvor hun også skal en tur til frisør og farves og klippes. En dag kun for hende, hvor hun skal forkæles og have nyt tøj. :o) Gaven bestod selvfølgelig af et kort der beskrev dette men hun fik der ud over en kjole, et tørklæde, strikkede ballerinaer (min svigermor havde været i gang), en grill handske med en ugle (hun er vild med ugler) og et smykkesæt. Hun skulle jo have lidt at pakke op på dagen. :o)
 
smykkesættet var lavet ud fra øreringene vist på øverste billede. Vores mor havde fundet dem til 20 kr på udsalg og da Karin ikke går med store øreringe lavede jeg dem om til et par mindre øreringe, en halskæde og et armbånd. :o)



2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet til mange fine smykker! Sikke en god idé :-) Har selv været igang med at forvandle en del H&M smykker, men aldrig fået så meget ud af dem som du har der! Virkelig fin løsning :-) God dag til dig

    SvarSlet
  2. Mange tak for de søde ord. :)
    Ja der skulle jo ikke andet til end et par sorte perler, lidt lædersnøre og et par låse. ;o)
    Nu har jeg lige været inde og tjekke din blog ud og sikke da mange gode ideer jeg fandt! Så nu er jegb fast læser. ;) Flagranken må jeg prøve af og smart med at male med neglelak (har lige som dig haft guldperiode og er nu til oxyderet) ;o). nå ja og den med jakken du klippede ærmerne af tror jeg også jeg må afprøve. ;o) Så tak for det. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...