søndag den 17. marts 2013

Spejder loppemarked

Forfatter: Heidi
 
I går var min mor og jeg på et af de fantastiske loppemarkeder arrangeret af spejderne.
Det er vildt så meget de kan samle sammen. Jeg synes jeg fik en masse fine ting for kun 130 kr!
 
Jeg remser på: Gammel dåse, gammel børnesymasking i jern (skal stå og pynte på mit arbejdsværelse tror jeg), en mini brevordner, en emalje potte som jeg regner med skal bruges i Emilias fremtidige legekøkken, en hus sættekasse, 4 børnebøjler som lige skal have en gang maling, en lille broderet pude, 4 dynebetræk, et pude betræk, et mega sødt børne patchwork tæppe i perfekt stand, en kæde med glasvedhæng, og en fin lille rød kjole til Emilia med hjerter. :o)
 
 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...