fredag den 15. marts 2013

Hæklede blomster


Forfatter: Heidi

Inden jeg lærte at hækle oldemor firkanter lærte jeg at hækle blomster. Og øvelse gør jo mester, som man siger, så det blev til en del blomster. Jeg tænkte til at starte med, at jeg ville sy et børnetæppe som de skulle syes på. Men så kom jeg igang med oldemor tæppet til Emilia og hun har allerede et patchwork tæppe i retro stoffer jeg også har syet til hende. Så hun har vidst ikke brug for flere tæpper lige nu. Så har du en god ide til hvad jeg ellers kan bruge dem til så er jeg lutter øre. ;o)

Farverne er ikke så tydelige på billedet, men de er lilla, mint grønne og lyseblå. :o)

5 kommentarer:

  1. Du kan evt bruge en enkelt som pynt på nogen af dine tøj kreationer.. Ellers er de også fine som pynt på gave indpakninger eller måske på låget af en æske med en perle i midten. Hmm eller måske du kunne at dem sammen omkring et glad så det blev små opbevaringsting til E's værelse?? Men du skulle tage og hække sommerfugle så kan du bruge dem på hårelastikker til E:)

    SvarSlet
  2. Der skal stå sy dem sammen omkring et glas:)

    SvarSlet
  3. Iøvrigt - super fin header!! ;)

    SvarSlet
  4. Det var da en masse gode ideer. Tak. :0)

    SvarSlet
  5. Tak jeg synes også den er blevet rigtig fin. Er mit ynglings retro print. ;0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...