torsdag den 21. marts 2013

Popcakes holder



 
Forfatter: Heidi
 
I tirsdags holdt vi stor bagedag med mødregruppen. Vi bagte cupcakes og popcakes.... mums!
Det var bare så hyggeligt! :)
 
Min mor bager tit cupcakes og især popcakes. Hun har alverdens fanzy bagegrej. MEN hun manglede en fin holder til når hun havde bagt popcakes og de skulle serveres. Så min handymand fandt et stykke rå træstub som han sleb ned, lakerede og borede små huller i så den kan bruges som holder til de fine kager. Jeg synes den er blevet SÅ fin.
I går da vi havde bagt med mødregruppen tog vi så op til mine forældre og forærede min mor popcakes holderen inklusiv de lækre nybagte popcakes. Min mor blev selvfølgelig rigtig glad. :)
 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...