mandag den 18. marts 2013

FØDSELSDAG

 Forfatter : Karin

Så blev det min fødselsdag - 34 år. Og dette var det jeg stod op til : flag, blomst og en fin gave. En dejlig bog om påske fra Jeanne d´arc living og et gavekort på en bog om genbrug der udkommer om en måned. Gaven var fra mine tre dejlige drenge. ( Benjamin, Xander og min lille hund Rocky.) Gaven fra manden var en andel i gavekort til makeover ( som er beskrevet i tidligere indlæg )
Og så tænker man - ja 34 år og hvor er jeg i mit liv og hvor vil jeg gerne hen? Træning, arbejde og ......
Men tror at året i år skal være lidt speciel og ikke bare lige ud af landevejen som ellers. Kunne det ikke være fedt at opnå lidt i år, som man ikke havde troet muligt. Meeen nu vil jeg sove og hvem ved om jeg er tilbage på den selv samme landevej imorgen, som jeg har kørt ud af i årevis....





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...