mandag den 11. marts 2013

Bamse suttekæde



Forfatter: Heidi

Efter jeg blev gravid med min datter gik der en sy-djævel i mig. Jeg blev så inspireret af alle de fine ting jeg kunne se andre bloggere lavede så det måtte jeg også prøve. Så især inden jeg fødte fik jeg syet en masse til hende (det kommer jeg nok til at vise en del mere af ). Efter er det dog blevet til knap så meget for trunten sover ikke så meget i løbet af dagen. ;o)

Elefanten på billedet er en lille bamse hvor halen  fungerer som suttekæde. Den ligger i hendes seng så det er nemt at finde sutten.

2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen SÅ fin en ide - den snupper jeg fluks, for jeg hader når sutten ikke er til at finde i mørket! Glæder mig til at følge jeres blog - den ser lækker ud! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Weee den første læser! Tak, det er vi glade for. :)
      Søster har også lavet en, bare med en ugle istedet. ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...