lørdag den 6. april 2013

Vores første GIVEAWAY :)


GIVE AWAY i samarbejde med www.Shopperiet.dk.

Trækkes den 26/4-2013

Vi er så stolte af at kunne udlodde vores første giveaway som er sponsoreret af www.shopperiet.dk.
Vi udlodder 3 super fede tasker fra House Doctor med sjove prints og tekst. Den største er en toilettaske, den mellem er en make-up pung og den mindste et penalhus... eller hvad man nu lige finder på at bruge dem til. :)

Skulle det exceptionelle ske at vi kom op på 50 faste læsere smider vi endnu et penalhus (med endnu et lækkert print) oveni giveaway'en. ;o)

Sådan deltager du:

1 lod - Bliv fast læser og smid en kommentar.
1 lod - "Like" Shopperiet på facebook - Her
3 lodder - link til giveaway'en med billede i din sidebare på din egen blog.

I alt kan du altså deltage med 5 lodder. Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med.
(skriv din email adresse hvis ikke du har en blog så vi kan kontakte dig)

35 kommentarer:

  1. Wow de er super fine, ku desværre ikke finde FB siden så må nøjes med et lod.

    Henriette
    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette, det forstår jeg ikke. Man skriver bare shopperiet i søgefeltet og så kommer den op. :)

      Slet
    2. Hej igen, så er der linket til shopperiet på facebook så den er nem at finde. :)

      Slet
  2. Fin give away;) jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  3. Jeg er fast læser via bloglovin! :)
    Lyder som en spændende konkurrence. fed præmie! :D

    jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder :-)
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  5. Jeg kaster mig ind i kampen med 2 lodder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  6. jeg vil gerne deltage med to lodder, håber jeg er den heldige :) sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  7. Skønne tasker. Jeg deltager med to lodder. Er blevet fast læser via bloglovin. :)
    Har også en give-away i gang på min blog lige nu tag et kig.
    http://littlemsladybug.com/?p=645

    SvarSlet
  8. deltager gerne med 1 lod.

    nulleris.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Deltager med 2 lodder :D
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway: http://vinterfryd.dk/footway-giveaway/
    Hilsen www.vinterfryd.dk(mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg bestemt. Elsker sko! :o)

      Slet
  10. Jeg snupper to lodder og krydser finger! :D

    God dag fra Zofia - zofiabodi.blogspot.dk
    hvidesko@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :) Super fede tasker!

    Hilsen Mette M
    Mail:mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  12. De er super fine! Deltager med 2 :)

    Med venlig hilsen
    Louise Honore

    SvarSlet
  13. Sweet!
    Jeg deltager med to lodder.

    Kh. Patricia.
    (patricia.nielson85@gmail.com)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med et lod. :)

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 2 lodder :)

    Louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  16. jeg nupper 5 lodder

    kig forbi min uglegiveaway og del gerne din egen i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  17. Deltager med 2 lod:)

    deler på face også

    SvarSlet
  18. Hvor fint! Jeg er med på 4 lodder - er fast læser og deler på min blog.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 2 lodder. :)
    dobby96@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Åhhh er vild med House Doctor :)

    Deltager med 2 store lodder <3

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg er med på et enkelt lod - og så krydses der ellers fingre.

    SvarSlet
  23. Håber på held med to store lodder;)
    Tak for invitationen til at deltage i din fine give away...krydser arme, ben, pandehår og finre;)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 2 lodder :)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  25. 2 lodder herfra

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  26. Deltager med 2 lodder :)
    katrin@greencat.dk

    Knus Katrin

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...