mandag den 29. april 2013

BØRNEBAZAR


Forfatter : Karin

BØRNEBAZAR I ÅRHUS
Heidi og jeg var igår til børnebazar i Århus.
Der var rigtig mange mennesker og masser af lækre sager.
Min lille Xander var nødt til at komme med ,og stakkels lille ham, han sad bare nede mellem folks ben og mange poser, i sin klapvogn. 
Jeg fik købt lidt sommertøj til drengene fra krutter, nogle bluser til min store dreng fra småfolk  og en hjelm fra  molo.

Ud over det fik jeg købt den fineste notes bog, balloner og nogle af de fine pyntebolde der er så populære lige nu.

Elsker dem.




Jeg fik også købt nogle fine hovedpudebetræk - som skal bruges til mine store puder, der skal ligge på terrassen når solen kommer. - MEN mere om dem senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...