torsdag den 25. april 2013

Endelig færdig!

 
Forfatter: Heidi
 
Så blev jeg færdig med mit tæppe som jeg vidst startede med at hækle på i Januar.
En ting var at hækle alle firkanterne, noget helt andet var at sy enderne ind. Det tog godt nok længere tid en forventet. Men altså det er jo hyggeligt at have sådan et projekt man sådan kan nørkle lidt med ind i mellem når man lige har lyst. Mit "problem" er bare at jeg skal se resultat med det samme når jeg går i gang med noget kreativt. Så når jeg går i gang med noget så skal det helst laves færdig samme dag så jeg kan se resultatet. Og det gør man jo ikke bare når man vælger at hækle et tæppe. ;o)
Og så er det her endda kun et børnetæppe! Men stolt og tilfreds det er jeg heldigvis. ;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...