mandag den 8. april 2013

Min søde mand

 
 
Forfatter: Heidi
 
Min dejlige mand og jeg kan i dag fejre 7 års bryllupsdag. Min mand havde husket det og kom med denne super fede gave. Fidusia vasen fra Kähler! Han havde købt den for et par måneder siden hvor jeg havde fablet om den. Jeg havde tilgengæld glemt alt om at vi havde bryllupsdag så jeg havde ingen overraskelse til manden. UPS! Jeg er virkelig dårlig til at huske mærkedage. Heldigvis har vi to bryllupsdage (første gang på rådhuset og så velsignelse i kirken incl. stor fest 5 år efter). Så jeg må gøre noget den 21. Maj istedet....hvis jeg altså husker det. ;o)
Nå men fordi jeg jo havde glemt dagen blev jeg virkelig overrasket og glad over at få en gave og så sådan en god gave som denne!



2 kommentarer:

  1. Du er SÅ forkælet! ;) du må vist heller lave en alarm på telefonen så du husker den næste:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...