lørdag den 15. juni 2013

hjemmelavet gåvogn

 
Forfatter Heidi
 
Min handymand og jeg har i fællesskab bygget en sød gåvogn til Emilia.
Jeg købte en brugt gåvogn i genbrugsen til 60 kr for at få håndtaget og hjulene, som kan strammes så de ruller knap så hurtigt i starten og så kan løsnes efterhånden som Emilia bliver ældre og bedre til at gå. Jeg tegnede så en elefant som Tim skar ud i træ, malede, tapetserede og lakerede. Ørene klippede jeg ud af nogle læderstykker jeg havde liggende og er så sat på med små messingsøm. Den er et hit og Emilia går tur med den hver dag. Hun synes det er så hyggeligt at fylde legetøj i den som skal med på tur. :)


 
Gåvognen fra genbrugsen som vi genbrugte hjul og rat fra.
 
 

5 kommentarer:

  1. Simpelthen så sejt fundet på og rigtig flot udført!!!

    SvarSlet
  2. Intet mindre end vidunderlig - hold nu op hvor er I gode....du burde leje den handyman ud;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...