onsdag den 12. juni 2013

En gul væg og starten på en billedvæg

 
Forfatter: Heidi
 
Min handymand var så sød og male den ene væg i stuen lysegul. Egentlig var det mit projekt men jeg fik planlagt 30 års fødselsdag og Rasmus Seebach koncert oveni så det endte med at han gjorde det. Jeg er super glad for det og synes det er blevet så fint og har fået stuen til at hænge mere sammen.
Egentlig var det en nødløsning for at skjule sod på væggen fra en lanterne vi har haft hængende. men blev bedre end håbet.
Billederne jeg viste i et tidligere indlæg er kommet i rammer og pynter så fint på væggen. Jeg har dog haft 30 års fødselsdag og fik bla. en fin plakat fra Sofie Børsting i A3 format som også skal i ramme og op og hænge.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...