tirsdag den 18. juni 2013

TID I HAVEN





Forfatter : Karin

Ja tid i haven bliver der brugt meget af. Når vejret tillader det er jeg i min have og får beskidte fingre.
Vi har et hav af stauder, så der er lidt at holde. 
Elsker især mine pæoner, som jeg har i mange farver.
Jeg har plantet stolt kavaler, som min mor har forsået, og nu har jeg en masse i min have - Glæder mig til de bliver til blomster. 
Har også endtil nu fået plantet 32 krukker til og der står i skrivende stund 6 planter og venter på en krukke. 
Kan bare ikke lade være at købe blomster - jeg bliver så betaget af flotte blomster ( man er vel blomsterbinder ) - deres dejlige sommerfarver og dufte at jeg bare må have et par stykker med hjem, når jeg ser nogle jeg ikke lige har i krukkerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...